جستجو کردن

خرید روغن موتور بهران سوپر رانا + بهترین قیمت

روغن موتور بهران سوپر رانا محصولی است که برای افزایش طول عمر موتور خودرو و کاهش اصطکاک بین قطعات، مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن موتور بهران سوپر رانا

روغن موتور بهران سوپر رانا

روغن موتور ها فارغ از نوع برند بیشتر برای روان کاری قطعات خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، پایه تولید این مواد از نفت خام می باشد.

برند بهران با تولید روغن موتورهایی صد درصد خالص و بدون مواد مضر توانسته در بین رقبا در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

این محصول در حجم های چند لیتری و در بسته بندی هایی کاملا مقاوم تولید و به بازار عرضه می شود، استفاده از این روان کننده ها علاوه بر کاهش اصطکاک، طول عمر قطعات را نیز افزایش می دهد.

مواد و ترکیبات به کار رفته در روغن موتور های بهران با توجه به نوع خودرو متفاوت است که باید در حین خرید این نکته را نیز مد نظر داشت.

مشخصات روغن موتور بهران سوپر رانا

مشخصات روغن موتور بهران سوپر رانا

روغن موتور سوپر بهران با کیفیت مطلوب و بدون ناخالصی تهیه شده و هیچ آسیبی به موتور خودرو وارد نخواهد کرد، رنگ این محصول اغلب طلایی و شفاف است.

روغن های سوپر بهران نسبت به دما قدرت تحمل بالایی دارند، همچنین موتور خودرو را در برابر رسوب و گرد و غبار محافظت می نمایند.

استفاده از روغن موتورهای سوپر برای خودروهای هیبریدی نیز مناسب است، در صورتی که طول عمر قطعات برایتان مهم است پیشنهاد می کنیم حتما از روان کننده و روغن های سوپر استفاده کنید.

یکی دیگر از مشخصات این محصول داشتن خاصیت ضد زنگ است، ریختن روغن موتور از زنگ زدن و فرسایش قطعه های داخلی اتومبیل جلوگیری می کند.

خرید روغن موتور بهران سوپر رانا

خرید روغن موتور بهران سوپر رانا

علامت استاندارد و مهر اصالت کالا که بر روی محصولات درج می شوند به عنوان نوعی تضمین کننده برای آن ها به شمار می رود.

خرید روغن موتور بهران سوپر رانا را حتما از وب سایت های دارای مجوز و یا فروشگاه های طرف قرارداد این برند انجام دهید.

روغن های تاریخ گذشته نه تنها کیفیت خوبی ندارند بلکه ممکن است به موتور خودرو آسیب بزنند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حتما روغن هایی را خریداری کنید که دارای تاریخ تولید و انقضا باشند.

بسته بندی آن ها باید پلمپ شده باشند، در ضمن رنگ روغن های مرغوب باید به رنگ طلایی روشن و دارای غلظت مناسبی باشند.

قیمت روغن موتور بهران سوپر رانا + خرید و فروش

قیمت روغن موتور بهران سوپر رانا + خرید و فروش

افزایش خودرو های سواری موجب شده تولید روغن های سوپر و معمولی نیز افزایش یابد، از طرفی بالا رفتن قیمت نفت خام که از مواد اصلی تولید این محصولات می باشد تاثیر زیادی در افزایش قیمت این فراورده داشته است.

قیمت روغن موتور بهران سوپر رانا در حال حاضر بر روی رنج ۲۳۰ الی ۲۵۰ هزار تومان قرار دارد، البته این نرخ مربوط به حجم ۴ لیتری این محصول است.

ویژگی های دیگری چون حجم محصول، نوع بسته بندی، میزان خلوص و برند می توانند در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش داشته باشند.

در صورتی که به دنبال خرید روغن موتور با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب هستید حتما سری به سایت محصولات ما بزنید.

تلفن های درج شده تنها راه ارتباطی میان ما و شماست بنابراین پیش از ثبت سفارش حتما با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *