جستجو کردن

خرید روغن موتور دو زمانه + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

روغن موتور دو زمانه در فرمولاسیون های مصنوعی و معدنی وجود دارند که نوع مصنوعی آن عموما عملکرد و محافظت بهتری دارند.

روغن موتور دو زمانه

روغن موتور دو زمانه

روغن موتور دو زمانه یک روان کننده منحصر به فرد و خارق العاده بوده که برای استفاده در موتورهای دو زمانه طراحی شده است.

معمولاً این محصول قابلیت استفاده و مصرف در موتور سیکلت ها، قایق ها و سایر موتورهای کوچک را دارد.

این نوع روغن به گونه ای فرموله شده است که روغن کاری و محافظت بهتری از قطعات متحرک موتور داشته باشد و در عین حال آلایندگی را کاهش دهد و راندمان سوخت را بهبود بخشد.

شایان ذکر است که استفاده مطلوب و بهینه این نوع روغن در گرو کیفیت منحصر به فرد آن است که قطعا مورد توجه کاربران خواهد بود.

مشخصات روغن موتور دو زمانه

مشخصات روغن موتور دو زمانه

از مشخصات روغن موتور دو زمانه می توان به فرمول خاص و ویژه آن اشاره کرد که معمولاً با غلظت بالایی از مواد شوینده و پخش کننده ساخته می شود تا به تمیز نگه داشتن موتور و جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی دیواره پیستون و سیلندر کمک کند.

همچنین این نوع روغن حاوی سطح بالایی از مواد افزودنی موثر بوده که به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود بهره وری سوخت کمک شایانی می کند.

روغن موتور دو زمانه در درجه های ویسکوزیته مختلف وجود دارد که معمولاً با یک عدد و یک حرف مشخص می شوند مانند 10W-40 یا 20W-50.

خوب است بدانید که عدد اول ویسکوزیته روغن در دماهای پایین را نشان می دهد، در حالی که عدد دوم ویسکوزیته روغن را در دماهای بالا نشان می دهد.

خرید روغن موتور دو زمانه

خرید روغن موتور دو زمانه

هنگام انتخاب و خرید روغن موتور دو زمانه، مهم است که به توصیه های تولیدکنندگان این قبیل محصولات توجه خاصی داشته باشید.

اولین نکته توجه به نوع یا ویسکوزیته است که در صورت انتخاب ویسکوزیته نامناسب روغن می تواند منجر به عملکرد ضعیف، افزایش سایش و حتی آسیب به موتور شود.

همچنین رعایت فواصل توصیه شده برای تعویض روغن برای اطمینان از عملکرد و طول عمر بهینه موتور بسیار مهم است بنابراین دقت کنید به طور منظم آن را تعویض کنید.

انتخاب نوع برند و بسته بندی نیز مهم است چرا که باید روغن موتور مورد نیاز را در کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای لازم تهیه کنید تا کارایی و عملکرد خوبی داشته باشد.

قیمت روغن موتور دو زمانه + خرید و فروش

قیمت روغن موتور دو زمانه + خرید و فروش

کیفیت و نوع روغن پایه به کار رفته در فرمولاسیون می تواند بر قیمت روغن موتور دو زمانه تاثیر بسزایی بگذارد.

هر چند که میزان غلظت و کیفیت مواد افزودنی به کار رفته در فرمولاسیون، نوسانات ارزی، هزینه های تولید و بسته بندی، خرید و فروش مستقیم و غیره نیز می توانند بر قیمت آن تأثیر گذار باشند.

در حال حاضر بازه قیمتی این نوع روغن موتور برای هر لیتر بین 81500 تا 175000 تومان می باشد که بسته به توضیحات ارائه شده متغییر است.

اگر خواهان خرید این محصول در کیفیتی بی نظیر و قیمتی مقرون به صرفه هستید می توانید سایت حاضر را مورد بررسی کیفی و کمی محصول قرار دهید و سپس اقدام به سفارش و خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *