جستجو کردن

خرید روغن موتور پارسیان + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

روغن موتور پارسیان با داشتن فرمولاسیونی خاص و مواد اولیه ای مرغوب می تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، طول عمر خودرو را نیز افزایش دهد

روغن موتور پارسیان

روغن موتور پارسیان

روغن موتورها فرآورده ای بر پایه نفت خام هستند که معمولا برای کاهش اصطکاک قطعات خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

روغن موتور پارسیان به دلیل داشتن خلوص بالا و استفاده از موادی درجه یک، قابلیت روان کنندگی بسیار بالایی در مقایسه با دیگر برندها دارد.

شرکت پارسیان با استفاده از تکنینک هایی خاص توانسته محصولاتی تولید کند که در عین داشتن قیمتی مناسب می تواند به صورت تضمینی طول عمر موتور و خودرو را افزایش دهد.

این محصول در بسته بندی هایی مناسب و در حجم های مختلف تولید شده و برای انواع خودرو مناسب می باشد، در ادامه مطلب بیشتر پیرامون این محصول سخن خواهیم گفت.

مشخصات روغن موتور پارسیان

مشخصات روغن موتور پارسیان

یکی از مهم ترین مشخصه های روغن موتور پارسیان داشتن ویسکوزیته (غلظت) بالا می باشد، این محصول در ظروفی مقاوم بسته بندی و وارد بازار می شوند.

رنگ این روغن موتور طلایی و کاملا شفاف است، برند پازسیان توانسته روغن موتورهایی تولید کند که مولتی گرید بوده و می توان از آن ها در چهار فصل سال استفاده کرد.

این محصول قدرت روان کاری بالایی دارد و علاوه بر کاهش اصطکاک می تواند آلودگی های موجود در موتور خودرو را نیز به خود جذب کند.

بسته بندی های این محصول به صورت چند لیتری تولید می شوند، لازم به ذکر است که هر خودرو می بایست از روغن موتور خاص خود استفاده نماید.

خرید روغن موتور پارسیان

خرید روغن موتور پارسیان

لازم است در حین خرید روغن موتور پارسیان به علامت های درج شدهبر روی آن که شامل نام شرکت، تاریخ تولید و انقضا، پروانه ساخت و نشان استاندارد می باشد توجه فرمایید.

میزان ویسکوزیته روغن موتورها بر روی بسته بندی درج می شود، هرچه این عدد بالاتر باشد کیفیت روغن بیشتر خواهد بود.

معمولا روغن موتورهای باکیفیت دارای برچسب مشخصات هستند، بهتر است این نکته را همیشه در خرید این محصول مد نظر داشته باشید.

یک روغن مرغوب باید کاملا شفاف و روان باشد و هیچگونه بوی نا مطبوعی نداشته باشد.

در هنگام خرید روغن موتور مدل اتومبیل خود را به فروشنده بگویید تا روغنی مناسب در اختیارتان قرار دهد.

قیمت روغن موتور پارسیان + خرید و فروش

قیمت روغن موتور پارسیان + خرید و فروش

همان طور که می دانید روغن موتور بر پایه نفت خام تولید می شود، در چند ماه اخیر به دلیل افزایش جهانی قیمت نفت ، این محصول نیز با افزایش قیمتی زیادی رو به رو شده است.

قیمت روغن موتور پارسیان بین ۱۸۰ تا ۳۲۰ هزار تومان متغیر است، این برند چون در داخل کشور تولید می شود در مقایسه با برندهای خارجی دارای قیمت ارزان تری می باشد.

عوامل دیگری چون نوع بسته بندی، حجم محصول، میزان ویسکوزیته و برند می توانند در کاهش و یا افزایش نرخ آن تاثیر داشته باشند.

در صورتی که برای خودرو خود به دنبال روغن موتوری مناسب و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما روغن موتورهای پارسیان است.

برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *