جستجو کردن

قیمت خرید روغن موتور وارداتی + مشخصات، عمده ارزان

روغن موتور وارداتی برای خودروهای بنزینی استفاده می‌شود که قدرت تحمل حرارت آن خیلی زیاد است و حرارت بسیار بالا آسیبی به آن وارد نمی‌کند.

روغن موتور وارداتی

روغن موتور وارداتی

روغن موتور یکی از محصولات بسیار کاربردی می‌باشد که ترکیبی از افزودنی‌هایی مثل ضد جوش، پاک کننده، ضد اکسید، ضد زنگ با روغن پایه نفتی است.

روغن موتور برای جلوگیری از سایش قطعات موتور استفاده می‌شود آن را کاملاً روان می‌کند تا در صورت چرخش موتور قطعات آن به هم برخورد نکند.

این محصول داخل موتور خودرو را کاملاً شستشو می‌دهد و آلودگی و ذرات ریزی که از گرد و غبار داخل موتور خودرو رفته است را پاک می‌کند و باعث خنک شدن قطعات داخلی آن می‌شود.

روغن موتور در داخل ایران تولید می‌شود علاوه بر آن بخشی از روغن‌هایی که در بازار وجود دارد وارداتی می باشد.

مشخصات روغن موتور وارداتی

مشخصات روغن موتور وارداتی

مشخصات روغن موتور وارداتی در اینجا اشاره کرده‌ایم که اطلاعات شما درباره این محصول بالا ببریم.

اولین ویژگی این محصول این است که شفاف است و کاملا خالص یک دست می‌باشد و هیچگونه ذرات ریزی در آن وجود ندارد.

ویژگی دیگر آن این است که اصلاً بو ندارد و این خیلی مهم است زیرا اگر بو داشته باشد به داخل ماشین می‌آید و باعث اذیت شدن سرنشینان خودرو می‌شود.

رنگ این محصول زرد طلایی می‌باشد که کاملاً روان و رقیق است و اصلاً غلظت ندارد.

بسته‌بندی آن نیز از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد، روغن موتور باید در زمان مناسبی تعویض شود زیرا به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد که این ویژگی برای همه روغن موتورها صدق می کند.

خرید روغن موتور وارداتی

خرید روغن موتور وارداتی

در اینجا به چند مورد از نکات مهم درباره خرید روغن موتور وارداتی اشاره کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

اولین نکته برای خرید این محصول در نظر گرفتن برند است زیرا برندهای مختلفی در بازار وجود دارد و زمانی که شما یک برند معتبر را تهیه کنید از کیفیت آن اطمینان کافی خواهید داشت.

نکته دیگر در نظر گرفتن تاریخ انقضا است که بسیار مهم است در صورتی که تاریخ آن گذشته باشد اصلاً کیفیت ندارد و حتی در صورت استفاده می‌تواند به موتور خودرو آسیب بزند.

روی بسته‌بندی این محصول اطلاعاتی درج شده است که حتماً هنگام خرید در نظر بگیرید که شامل ضریب اصطکاک، توانایی روانکاوی، مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی است.

قیمت روغن موتور وارداتی + خرید و فروش

قیمت روغن موتور وارداتی + خرید و فروش

با توجه به اینکه یک محصول وارداتی است نوسانات بازار روی قیمت روغن موتور وارداتی بسیار موثر می‌باشد عوامل دیگری هم تاثیرگذار است.

این محصول دارای بسته‌بندی‌هایی است که حجم‌های کوچک و بزرگ دارد که بر اساس این مورد قیمت تعیین می‌شود هر چقدر که بزرگتر باشد گران‌تر خواهد بود و بر اساس برندی که دارد نیز با هزینه متفاوتی باید خرید کنید.

این محصول از ۲۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان هستند، بنابراین می‌توانید تماس بگیرید و قبل از خرید، مشاوره رایگان را دریافت کنید تا در انتخاب خود مطمئن‌تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *